Thursday, August 25, 2011

let's jommm mak !

before I'm back to KL again, merehat rehat kan diri kat uma. online sane sini. tapi dalam mase yang same macam frust ngan budget, dalam pale duit nak soping memang la cukup, jap g time raye ak nak pakai hape? HARHARHAR payment riban-riban tapi tak nampak. ape kau buat ! seronok kau maen swap je kan ! da SYIOK swap bukan reti kire dah berapa ratus habis. skang baru terkial kial nak cek balance credit tinggal berapa. dengan menyakin kan diri online maybank2u sambil bukak mate kecik kecik. aspek tinggal lagi laa dalam 4 5 rat lepas aku soping sakan semalam. makkkkkk oihhhhh ! ape tinggal banyak sangat ni ! tekujat beruk aku bile tengok balance credit aku. makin bertambah tambah plak. riban plus plus. HOW? punye excited teros cite ngan mak yang tengah syiok layan sinetron.

 "..mak apehal duit orang jadi banyak ni.." mak aku cam malas je nak layan, tapi muke ade senyum. dalam kepale die aku tau daaaaa, nak ketuk lebey la tu. SYUKUR SYUKUR !

 rezeki mak la kot. aku pon mule menggelabah kua kan balik resit2 semalam cek bape dah aku pakai. sedapppp kau je sign sane sini. skang baru tehegeh hegeh nak cek.



yeahhhh, betol dah. maybe duit datang dari kerajaan langit. tibe tibe menggatal ajak mak g kedai emas nak g beli loket. hahaha. tak pasal je.


ZR for Zareen Ruslan, ahhhhh sebenarnye menggatal Zareen Razmi. BHAHAHA

cantik nye kire kire, sampai kl around pukul 8pm. teros bawak mak g jalan TAR ! MASYALLAH punye lah jem. kau nye letih tak yah cakap la. ngan nak cari parking lagi. sume tempat pon full sampai kene tunggu. tapi ok ! sonok dapat soping ngan mak kat situ walaupon orang kat situ padat cam hape. tak tau la bape jam kitorg kat situ je. kua dari jalan TAR tengok mak penat je. kesian mak. nak jalan g kat kete blik da la jauh. beli jagung bakar kat tepi jalan tu makan ngan mak sambil jalan. ahhh sebat je la even tepi jalan. janji tengah lapar terok time tu. enjoy gak la.

ingat kan mak da penat sangat la, tapi kudrat die lagi caya dari aku. die nye semangat soping tu tak habis lagi even letih. pantang aku ajak g chow kit plak. on terossss. bawak jugak g chow kit plak n pusing pusing situ tengok jam sampai da kol 3am. gile tak gile. blik uma keramat masing masing teros out..... tidooooo.

No comments:

Post a Comment