Tuesday, February 22, 2011

huhh. weekend yang memenatkan !

mcm bese, bile weekend je ade bnde yg nak dikongsi. ari2 bese bkn xde bnde menarik tapi da naik bosan dok ulang bnde same. g keje balik keje dok umah. bertahan selama 5 hari untuk tgu weekend.


weekend kali ni betol2 mencabar tahap kesabaran aku, bila! ak cume ade 1 class utk pegi hari sbtu lepas. kenape la x cancle je clas aritu. kan sng aku xyah trun s.alam. classmate yg len pon bkn nye dok s.alam. sume dok jauh jauh. bangi, nilai, kajang, rawang, kuala selangor. kann bgus kalo lecturer bley consider sume tu! nak dtg 1 class semate mate. huh!



normal la pg tu aku lewat bgun! menggelabah nk g class.
aku da lambat ni ! kua kua bilik tengok uma plak da mcm tongkah pecah ! ni sape plak nak move out! setahu aku. aku dok berdua je uma ni? ehhhh, aku blom nak kua dr uma ni lg. hai kawan, tak kan la nak bla dr uma ni smpi x bley nak gtau. x nyempat betol nak kua. padahal aku yg nk pindah die yang kua dulu? hahahaha. menggelabah betol care ko ni! ahhhhh, lupe kan dlu masalah uma tu.




TO : SHA
menggelabah sangat nak kua uma pon x bgtau?


ak da lambat sgt ni! class kol 10am. da 10 lebey aku kat uma lg? mmg bedesup la bwk kete, gn minyak x isi! seb bek ngam ngam sampai.



pahhhhhhhh, x menyirap plak aku kan bile sampai2 je tgok classmate ak sume melepak je kt foyer. CLASS BATAL ! rase macam nak maki2 je kot time tu, apehal ske ckp lasminit. aku ni mcm org gile lambat. tekejar2. suke suke hati je cancle class nak ganti ptg. membazir waktu tido aku! membazir tol! minyak kete !haihhhh, nak dimaki cikgu! x berkat plak ilmu yang aku dpt nnt kan! saba je la. eeeeeeee. ingat kan nak balik teros la, canguk kat situ lagi apehal?

hydraulic CLASS! CANCELED!

dak ni plak ajak makan celebrate birthday si pah. huaaaaa. ok, ak follow! ktorg 4 org pon pegi mkn kt cyberjaya! huhu. nasi beriyani die mmg superb la! dr cyberjaya, naik putrajaya. trun kl sbb bdk2 ni nak karoake kat endah parade! yeahhh layan kan.


TO : NAHLA NORASYIFA'
HAPPY BELATED BIRTHDAY



SABA' RESTAURANT CYBERJAYA




E-BOX ENDAH PRADE, sangat murah ! RM13 per person

TO : CHAN AND FARAH

THANKS BELANJE! HUHU


dkt kol 6pm bru cabut balik s.alam nak amik kete. tumpang si pah blik s.alam. drop aku kat kete n die tros jalan. ape lagi la, kete aku plak wat hal! xleh start da ni nape? ari da gelap, aku menggelabah lagi kat situ nape? ngan credit takde. serius jadi bangang jap. pegi pinjam phone abg guard utnk meset nana! sebaek la aku ade kakak lg kat sini. haha. kak ko tolong dtg cepat ckit kak! ijan call mase nak tgu nana smpai! call je wat aku mara. xbley ke dtg s.alam tolong aku? grrrrrrrr. sape je member aku yg ade kat s.alam. puas la pikir! yes! pipie! PIPIE ALI! tros text die panggil dtg. yeahhh, ade jgk yg bley mmbantu! pipie pon dtg gn mmber die tgok ape yg x ok gn kete aku tu! betri problem! JUMPER la ape lg! da start pegi park kete kat uma nana. nana bawak balik kl, amik baju n buku aku untuk class sok.

NANA RUZANA


PIPIE ALI

mlm tu aku tido uma nana, n class pg2 nana anta. haihhhh kete x leh start lg. aku nak balik kl ni. skali lg try jumper kete tu! nasib la lepas balik kl. sampai kl, mmg x igt ape, naik uma tros tidoo je. AHAHA.

sok nak keje ni kete xleh start lg. pg2 nak g keje menggelabah isi air betri. masok keje pon lewat! untong la dpt bos yang sangat memahami. ni pening nak tunggu gaji 28hb. mcm2 nak wat gn kete tu.

TO : EN. SHAH
Thank you for your understanding

No comments:

Post a Comment