Tuesday, February 15, 2011

cuti maulidur rasul

salam Maulidur Rasul 1432 H.


hari ni xde ape ape aktiviti yang menarik. bgun kol 10am. puas tol dpt tido smpi da kol 10 bru bgun kan, kalo kat kl x dpt de. weekday pg2 lagi da kne bgun siap g keje. weekend plak seawal 6 pg da bgun siap siap nak g clas kat s.alam. bile mase je aku leh tido lame lame. haha. ni pon bgun sbb razmie call tah bape kali ajak aku ikot die g keje kat semban. haihh, org cuti pon ko kene keje ke? mmg tak la kan aku nak ikot. yela kalo aku ikot x canguk plak aku nak tgu die abis keje kol 6. haha. bek aku dok uma diam diam. nnt malam ko balik kite lepak la. :) ok, naik je tengari cuaca kat uma ni jadi semakin panas. panas yang melampau. meme tak tahan la keadaan cuaca kat sini. nape ek? tak kan la sebab aku da lame tak balik pilah, aku jadi tak tahan cuaca sini. dok kl je pon bkn dok newyork pon. hahaha. ok, lepak dalam uma. layan astro tah ape je cie merepek, tgok adik b maen poker. haihhhh. kejap kejap aku terlelap. petang tadi acik ade dtg. bawak qila jalan jalan. aku pon kua la lepak depan uma. dukung adik aku tu. haaaa, sok qila da start dok sini. mak yag jage qila. tak tau la cane qila besok ni. nangis ke tak. mintak mintak la die tak banyak ragam. kesian lak kat mak kan. tibe tibe kene jage budak kecik la. qila ni plak pangkat sepupu ngan aku. qila ni anak adik mak aku. tapi skang makcik aku, kakak kepada mak yang jage. die amik qila jadi anak angkat. kire qila ni bkn org lua la ngan aku. adik aku jugak.



ok, pas acik balik. aku pon masok uma, baring sampai terlelap. punye la panas sampai tido pon berpeluh peluh. agak lame la aku tido. dekat kol 6 baru bgun. tu pon sebab si razmie tu call sbb die da nak balik. panggil aku siap2 nak ajak lepak. nk tgu aku siap ari pon makin senja. da nk dekat maghrib, aku pon tgu la azan maghrib lu baru aku kua. teros g uma die. lepak depan uma die jap, pastu die cakap sabrina nak ikot! yeay! sangat bes! sbb adik die sporting! banyak cakap lak tu. geram je aku tgok, da la comel! ktorg pon g pusing pusing pilah. g tapau makanan yang mak die pesan kat pilah perdana. anta sabrina balik pastu aku gn razmi g lepak kt mamak usama, belakang econsave. tga syok nye lepak. aku nampak deq nur bdk sekoalah aku dlu. aku da senyum2 kat die. tp die heboh gelak gelak gn member die. tgok aku macam x cam. hahaha. bia la dik. selesai lepak anta die balik pastu aku cepat balik uma sbb tgok jam da kol 10pm. hahaha. balik balik je on9 fesbuk. tga syok update blog, deq nor chat aku kat fesbuk. betol ke aku yang senyum kat die tadi. upenye die takot salah org. hahahaha.

No comments:

Post a Comment