Saturday, July 16, 2011

my cuzzie off to college

even still kerisauan kat kete aku yg tah kat mane-mane skang, aku tetap jgk kene pegi class. aku time ni mmg 100 persen trusted kat brader towing mlm td yg kete aku selamat kt bengkel.

9am pegi class till 6pm. 1stday dtg class sem ni, classmate sume cm excited lak jmpe aku. "..hye opon, lame nye x nmpk.." hahaha. dorg xtau aku punye la byk masalah skang. neway thanks la uolls sbb taking cares kat aku lg. =p

blik class aku ajak nana tido uma aku mlm ni sbb bosan sgt uma nana xde tv, internet. x mungkin aku dpt bertahan duduk canguk je kat uma tu. kami pon grk blik kl. punye la jem nak smpi kt uma. huhhhh. smpi2 uma lepak2 on9 gn adik b. mak plak tibe2 suruh nana balik mlm ni jgk. sbb family aunty aku dr kedah da smpi uma. besok cousin aku ALONG @ SHIKIN SYAKILA nk registered kat UNIKL MICET, MELAKA. lgpon sbb lain aku kene balik sbb nk tgok keadaan abah after accident. x syok gk abah aku accident x balik tengok die. aku pon ngan nana siapsiap gerak balik kl dlm pukul 10pm. sampai kuala pilah dlm pukul 11pm. haihhhhh.

smpi k.pilah pegi uma cousin mak kt kg.parit sbb family aunty aku ni nk lepak chill borakborak. ape je la. time tu la, bile aku jmpe sume or, dorg mcm tekejut tgok aku. "..ehhh ayin, awat ang kurus sgt laaa nihhhh.." aku hanya mampu tersenyum.

the next day 17/07/2011 sunday

8am wake up
9am off to melaka.. yeahhhhhh

my aunty @ mek n my mom

ani's family. with her usben n her 2nd son boboy

me n ani

along n her friend.

my abah yg ikot skali anta along





No comments:

Post a Comment