Tuesday, April 19, 2011

semoga roh mu dicucuri rahmat, kawan ;(

ASSALAMUALAIKUM,

hari ni sampai je oficce, aku dapat call dr kawan aku..yang salah seorang dari kawan aku meninggal malam tadi. kawan sekelas aku dan kami agak rapat dari 1st sem mula mula aku sambung belaja kat PSA.

"..pon, ko da tau lom? ha? tau pe? pon, poji da meninggal. yeke chan? aku xtau. saba ye pon, ko jangan nanges ! " ermmmmm ...innalillah

rasanya baru semalam baru aku borak dengan dia, sebabnye dalam class aku selalu duduk depan dia. bile wat test or quiz memamng dia akan tolak tolak kerusi aku tanya jawapan, sampai kadang-kadang aku termarah n suruh dia diam. kawan, aku tak sangka kau akan pergi menghadap Illahi, tahu tak betapa sedih hati ni tanpa mengucapkan kata-kata terakhir buat kami. akhirnya kau pergi jua menghadap Illahi.

maafkan aku, semoga kau berbahagia kau disana. kawan, aku akan sentiasa mendoakan kau disini. Semoga arwah bahagia disana, Allah lebih sayangkan arwah. yang hidup pasti akan dipertemukan dengan kematian, Sabarlah wahai hati. ;(

Tempatkan lah dia dikalangan orang0-orang yang soleh, kenangan bersamanya akan tetap dihati...


gambar-gambar ketika rakan sekelas melawat arwah di hospital

arwah Mohd Fauzi Bin Muhamad@ Mohd Yusof

arwah berbaju kemeja putih ketika study group final exam sem 2

Marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah Mohd Fauzi Bin Muhamad@ Mohd Yusof yang telah kembali ke Rahmatullah pada 18/04/2011.

Al-Fatihah...

inikah ujian untuk kami yang sedang menduduki final exam sem ini? semoga kita tenang menjawab soalan dan kejayaan kita semua adalah kejayaan kita bersama.

No comments:

Post a Comment